داستان مهمونی پوشکی کتی قسمت اول

نوامبر شد. البته کتی هنوز پوشک بود و لباس‌های بچه‌گانه در خانه می‌پوشید و تقریباً مانند یک کودک نوپا در خانه‌اش 24 ساعته با او رفتار می‌کردند.

در هر تعطیلات روز شکرگزاری خانواده او همیشه به دیدن اقوام او می رفتند. او همیشه دوست داشت این اقوام را ببیند و آنها همیشه در خانه مادربزرگش ملاقات می کردند.

شب قبل از رفتن آنها از مادرش پرسید که آیا باید در خانه مادربزرگش لباس بچه بپوشد؟ پاسخ مادرش منفی بود، اما او گفت که اگر کسی متوجه پوشک‌های او شود، به او می‌گوید چرا آن را پوشیده است.

اوایل روز شکرگزاری به خانه مادربزرگم رسیدیم. وقتی به آنجا رسیدیم، پوشک من خیس و سرد شده بود. من هنوز پوشک ‏ABU را می پوشیدم و در واقع به طور انحصاری به این پوشک تغییر داده بودم. من از طرح های بچه گانه روی آنها خوشم آمد و والدینم گفتند از آنجایی که من اساساً یک کودک نوپا بودم به هر حال باید

پوشک متناسب با آن تصویر بپوشید. من از پوشیدن این پوشک ها خوشحال بودم، حتی با وجود اینکه به دلیل چروک و حجیم بودن زیر شلوارم کاملاً مشخص بود که پوشک شده ام، اما در این مرحله به دلیل اینکه چقدر دوست داشتم 24 ساعته پوشک بودم، اهمیتی نمی دادم. به هر حال، وقتی به مادربزرگم رسیدیم، به شدت نیاز به تعویض لباس داشتم، اما نمی‌دانستم چگونه بدون اینکه بگویم "پوشکم خیس است" توجه مادرم را جلب کنم، بنابراین کمی پای مامان را تکان دادم و به جلوی شلوارم اشاره کردم. او فهمید که من چه می خواهم بگویم.

"ببخشید، ما بلافاصله برمی گردیم." کیسه پوشکم را گرفت و مرا به حمام برد و پوشکم را روی کف حمام عوض کرد.

"اگر نیاز به تغییر دارید، باید به من بیایید و به من بگویید." مادرم در حالی که پودر کردن ناحیه پوشک من را تمام می کرد و پوشک تازه ام را با نوار چسب می زد، کاملاً گفت.

"اما مامان." با صدای غمگینی گفتم

"اما هیچی کتی. اگر نمی‌توانی مثل یک دختر نوجوان معمولی رفتار کنی و از لگن استفاده کنی، و

دختر نوجوان معمولی و از لگن استفاده کن، و مثل دخترای همسن تو شلوار دخترانه بزرگ بپوش، پس حدس می‌زنم همه باید بدانند." مادرم در حالی که پوشک دست دومم را جمع می‌کرد و قبل از گذاشتن آن در کیسه‌ی پوشک من در یک کیسه پلاستیکی قرار می‌داد، گفت. وقتی در خانه مادربزرگم بودیم بوی بدید.

از حرف های او کمی متحیر شده بودم و می خواستم گریه کنم. امیدوار بودم که تا آخر روز نیازی به تعویضم نباشد، اما می‌دانستم که این غیرممکن است، زیرا فقط یک ساعت دیگر برای ناهار باقی مانده بود و تا بعد از وقت شام از آنجا خارج نمی‌شویم.

بعد از اینکه عوض شدم رفتم با پسرعموهایم بازی کنم. یکی هم سن من بود و دوتای دیگر یک سال کوچکتر بودند. البته هیچکدام پوشک نپوشیدند. اونی که همسن من بود پسر بود و دوتای دیگه دختر. ما در بیشتر موارد با هم خوب بودیم، به جز پسر عموی من، جان، گاهی اوقات ما دخترها را انتخاب می کرد.

وقت ناهار رسید. پوشک من در این مرحله خشک بود اما می دانستم که دوام نخواهد داشت. از وقتی گرسنه بودم غذای زیادی خوردم. من همچنین چند لیوان شیر شکلات و مقداری آب و لیموناد خوردم و می‌دانستم که بعداً هزینه آن را خواهم پرداخت.

بعد آمد. حوالی اواسط بعد از ظهر داشتم با پسرعموهایم بازی می کردم که پوشکم را خیس کردم. البته بعد از چند ثانیه خیلی مرطوب نبود و اوضاع خوب بود. نیم ساعت بعد مجبور شدم دوباره ادرار کنم. این بار احساس مرطوب ماند. پوشک نشتی نداشت، اما داشت خیس و حجیم می شد (ABU همیشه وقتی خیس می شد ضخیم تر می شد). وقتی راه می رفتم طبق معمول سر و صدای بیشتری می کردند. یکی از پسرعموهایم، هم سن و سال من، متوجه صدای چروکیدن شد و از من پرسید این چیست؟ طوری رفتار کردم که انگار نمی دانستم و او آن را فراموش کرد.

یک ساعت دیگر گذشت. حالا پوشک من خیس شده بود و ادرار سرد شده بود. خیسی را در هر حرکتی که می کردم احساس می کردم. من نمی خواستم به مادرم بگویم که نیاز به تعویض دارم، بنابراین این کار را نکردم و فقط سعی کردم آن را نادیده بگیرم و به بهترین ها امیدوار باشم و امیدوارم بتوانم تا زمانی که ما از پوشکم به مادرم یاد نکنم

آن شب رفت او نیامده بود بررسی کند که آیا من نیاز به تعویض پوشک دارم یا نه، بنابراین فکر کردم که شاید بتوانم این برنامه را اجرا کنم.

اتفاقی افتاد که باعث شد نقشه کوچک من شکست بخورد. وقتی نوبت من بود که «اسپینر» را روی بازی‌ای که بازی می‌کردیم بچرخانم، احساس کردم باید مدفوع کنم، و می‌دانستم که بار بزرگی خواهد بود چون از روز قبل نرفته بودم. بنابراین تمام تلاشم را کردم که آن را نگه دارم. پس از مدتها پوشک بودن، کنترل چندانی نداشتم، اما آنچه کمی داشتم، مصمم بودم سعی کنم پوشکم را مدفوع نکنم تا اینکه شاید پسرعموهایم برای انجام کار دیگری یا شاید زمانی که مجبور به استفاده از حمام شوند، بروند. با این حال قرار نبود که باشد و توانایی من برای نگه داشتن آن حدود ده دقیقه طول کشید. بعد این احساس قوی‌تر شد و دیگر نمی‌توانستم آن را تحمل کنم. در طول بازی برای مدت کوتاهی توقف کردم و وقتی احساس کردم ماهیچه هایم تسلیم می شوند، غرغر خفه ای کردم و احساس کردم تقریباً دو روز مدفوع پوشکم را پر کرده است. قبل از اینکه بفهمم، بوی تندی از پوشکم می آمد. و البته پسرعموهایم متوجه این موضوع شدند.

"این چه بویی است؟ لعنت به آن، لیزا، شما

دوباره تصادف کردی؟" جان، پسر عموی همسن من از خواهرش پرسید که کمی از خواهرم بزرگتر و یک سال از من کوچکتر بود و ظاهراً اخیراً هر از گاهی در شلوارش تصادف می کرد.

لیزا با صورت قرمز گفت:"نه. من مدفوع نکردم." 

"پس کی انجام داد؟" او به من نگاه کرد و من همانجا بودم که چمباتمه زده بودم، نمی خواستم در پوشک کثیفم بنشینم و آن را له کنم، بنابراین طوری رفتار کردم که انگار او را نشنیده بودم، و در حالی که او همچنان به من نگاه می کرد و حالتی که در آن بودم، با یک برآمدگی پوشک آشکار در اطراف فاقم، یک کلمه هم حرفی نزدم.

"تو بودی کتی؟ تو شلوارت مدفوع کردی؟" جان با ناراحتی در صدایش پرسید.

می‌دانستم که درهم شکسته شده‌ام و نمی‌توانم از آن خارج شوم. پسرعموهای دیگرم، دخترهای همسن و سال من، هر دو شلوار شلواری پوشیده بودند، و معلوم بود که شلوارشان را نیشاخته بودند و زیر شلوارشان هم پوشک نداشتند. من از طرف دیگر بودم

لباس‌هایی به سبک کودک پوشیده بودم که مادرم آن روز صبح زودتر به من لباس پوشیده بود، همچنین در قسمت فاق و پاها گیره‌هایی برای تعویض آسان پوشک وجود داشت. اینکه چگونه قبلاً متوجه باسن و فاق پوفی من نشده بودند به خودی خود یک شاهکار شگفت انگیز بود، اما اکنون من شکسته شده بودم و هیچ راهی برای فرار از آن وجود نداشت. برخاستم و دویدم، یا بیشتر شبیه پوشکم که الان بار کرده بودم، به جایی که مادرم با چشمانم اشکبار داشت ورق بازی می کرد، دویدم. با خجالت به او گفتم: "من باید پوشکم را عوض کنم."

مامان با بی حوصلگی گفت: "اوه، ببخشید، کتی نیاز به تعویض پوشکش دارد. از چیزی که من بو می کنم، فکر می کنم او پوشک خود را مدفوع کرده است." گویی تعویض پوشک دختران نوجوان یک امر عادی روزمره است.

همه سر میز به جز خواهر و پدرم که ورق بازی می‌کردند چهره‌شان گیج‌شده بود در حالی که مادرم به پایین دستم زد تا پوشک پر شده‌ام را حس کند و سپس دستم را گرفت و با کیف پوشکم روی شانه‌اش به سمت حمام برد.

شنیدم که نظرشان این بود که "کتی پوشک می پوشد؟ از کی؟" پدرم شروع کرد به گفتن کل ماجرا. او توضیح داد که چگونه

‏LIC LIC WITONE SLUTY. او توضیح داد که آنها من را با یک بسته پوشک باز شده در اتاقم دستگیر کرده بودند و حدود 10 ماه قبل مرا در حالی که پوشک پوشیده بودم، شکار کردند. او به آنها گفت که چگونه در مورد پوشک من با من روبرو شده اند و پس از بحث و گفتگو و اعتراف من به اینکه از پوشک شدن لذت می برم، تصمیم گرفتند من را به پوشک برگردانند و مانند یک کودک نوپا 24 ساعته با من رفتار کنند. البته اقوام من هزاران سوال داشتند، اما پدرم صبور بود و به آنها توضیح داد که من دیگر واقعاً آموزش دیده نیستم و اکنون به پوشک وابسته هستم. اون موقع تو خونه لباس بچگی می پوشیدم و تو گهواره هم می خوابیدم و روی میز تعویض لباس می پوشیدم و هر وقت بیرون می رفتیم کیسه پوشک با خودشون می آوردند. من دیگر مانند سایر دخترهای هم سن و سال خودم شورت نمی پوشیدم و در واقع وقتی تصمیم گرفتم پوشک بپوشم همه شورت هایم را دور انداخته بودند. و البته من اصلاً از توالت استفاده نمی کردم و اگر مجبور بودم ادرار کنم یا مدفوع کنم، مثل یک بچه نوپا این کار را در پوشکم انجام می دادم.

در حمام، در حالی که پدرم همه اینها را برای اقوامم تعریف می کرد، مادرم داشت پوشک مرا عوض می کرد و می گرفت.

قبل از اینکه من را از حمام بیرون ببرم، به لبه پوشکم دست زد.

وقتی پوشکم را عوض کردند، من و مامانم از حمام خارج شدیم، من با لباس خواب بچه نوپایم با پستانکم در دهانم، و مادرم کیسه پوشکم را در یک دستم و پوشک بدبوی من را در دست دیگرم گرفته بود که به سمت سطل زباله می رفت. چند نفر از اقوامم با تعجب به من نگاه کردند و وقتی برای بازی با پسرعموهایم برگشتم، جان به من مسخره کرد.

"عزیزم. نمی تونی مثل بقیه از توالت استفاده کنی؟"

"خفه شو." با صدای گریان گفتم وقتی مردم به خصوص خانواده به خاطر پوشک پوشک به من می خندیدند ناراحت شدم.

"اوه، آیا من احساسات کودک را جریحه دار کردم. متاسفم." جان با تمسخر گفت

"قطع کن جان. پس او پوشک می پوشد. کتی، برای من مهم نیست که تو پوشک می پوشی. بیا جای دیگری بازی کنیم." لیزا که یک سال از من کوچکتر بود گفت. خوشحال بودم که برایش مهم نیست. آلیسا، دختر عموی دیگرم هم اهمیتی نداد. ما بدون جان بازی می کردیم و او بقیه روز را فقط تلویزیون تماشا می کرد.

خاله‌ها، دایی‌ها و مادربزرگم هم چندان اهمیتی نمی‌دادند و من شنیدم که یکی از آنها چیزی شبیه این گفت: "خب، فکر می‌کنم همه با هم فرق دارند. مطمئنم که این فقط یک مرحله است که او دارد می‌گذرد."

اگر این یک مرحله بود، شادترین مرحله زندگی من بود، و من هرگز قصد نداشتم پوشکم را رها کنم.

#پوشک24ساعته #دختر_پوشکی #پوپی_پوشک #کپشن_پوشک