مانی مشکین پور:

دوستان قدیما بازدید کل فقط 1000 نفر بود و همین چند روز پیش تقریباً شده بود 35 هزار نفر 😱 الان تقریباً شده 36 هزار نفر 😱😱😱 یعنی افزایش بازدید کننده داریم

به پاس قدردانی از شما عزیزان این وبلاگ رو حذف نکردم ولی همچنان 90 درصد فعالیت من در کانال روبیکایی

https://rubika.ir/Aa_Bb_Dd_Ll

دوستان وبلاگ قبلی منو یادتون؟

+ بله که یادمون مگه میشه اون داستان های خوبت رو فراموش کنیم

آره اون داستان ها حیف شدن ولی بیخیال یادتون من یه شماره کارت داده بودم و گفته بودم کمک مالی کنید به من

خب حالا شما با یه عضو شدن در کانال روبیکایی https://rubika.ir/Aa_Bb_Dd_Ll و هرروز بیاید و به کانال سر بزنید و در نظرسنجی هاش شرکت کنید و داستان هایی که می‌پسندید رو لایک کنید یعنی در واقع شما با این کار به من کمک مالی غیر مستقیم میکنید

+ مگه میشه؟ مگه داریم؟ مگه میشه بدون پرداخت هیچ هزینه ای کمک مالی کنیم؟ اسمش روش کمک مالی

بله میشه روبیکا برای تولید محتوا پول پرداخت میکنه یعنی شما با یه عضو و هرروز دیدن مطالب اون کانال به من کمک مالی میکنید هم شما سود می‌برید که هیچ پولی پرداخت نمیکنید و از این ور منم سود میکنم و کسب درآمد میکنم

درضمن یادتون نرفته که من هدفم خوشحال و شاد کردن شماست راضی نگه داشتن شما برای من آرزو و اگه درآمدم کم باشه میام و امکانات اختیاری همین وبلاگ رو میخرم😍

+😍

تازه اگه هم درآمدم زیاد شد یه سایت جدا و مستقل میخرم 😍😍😍

+😍😍😍

و بعداز اینا امیدوارم که این گوشی به درد نخورم رو عوض کنم و با امکانات جدیدتر به شما عزیزان خدمت کنم

به همین دلیل بود ‌که من در اینجا فعالیت نمیکنم و داستان نمیزارم تا یه کوچولو اجبار هم درست کنم و شما عزیزان رو به کانال منتقل کنم 🤭😂

دوستان اگه همین 36 هزار نفر بیان روبیکا ببین چی میشه 😱😍 با این کار هرکاری که بگید انجام میدم اصلاً یه انجمن واقعی و حضوری در تهران میزنم نظرتون چیه 😍😍😍😱

پس یادتون نره #رضایت_شما_آرزوی_ماست ✌️✌️✌️ این شعار منه از این به بعد از من زیاد می‌شنوید 🤭😂 ولی اینم بگم‌ها در حد شعار نیست در واقعیت هم همینطور و جداً تمام تلاشم رو برای بهبود وضعیت abdl و این وبلاگ میکنم ما هرچی داریم از شما abdl های عزیز داریم 🤝😍

ولی دوستان یه نکته‌ای داره هرکسی بیاد و ریپورت کنه من میفهمم من در روبیکا آشنا دارم کسی که ریپورت کنه منم حساب اون رو ریپورت میکنم و آدرس خونش رو پیدا میکنم و حضوری میام پیش و حسابی کتکش میزنم و + کل این وبلاگ رو برای همیشه حذف میکنم و دیگه هم هیچ وبلاگ و داستانی نمینویسم 😡😱😭

چون روبیکا با تلگرام فرق میکنه روبیکا اگه ریپورت بشه کل حساب مسدود میشه تا آخر عمر و این https://rubika.ir/Aa_Bb_Dd_Ll کانال هم به کلی حذف میشه